7. 2. 2020
Povolání logistik - radosti a strasti

Pavel Černý: Předpověď poptávky šetří zákazníkům čas

„Zákazníci jsou čím náročnější a neradi čekají,“ říká nejen Pavel Černý z firmy Services EU specializované na vývoj a testování technologií v oblasti automobilového průmyslu. Poskytovat služby a výrobky v potřebném čase a množství musí všechny organizace. 

„Často se snažíme vycházet zákazníkům vstříc poměrně drahými způsoby, jako jsou nadměrné sklady nebo prioritizace ve výrobě pět minut po dvanácté. Bez ohledu na oblast podnikání či strategii řízení zásob se ale lze na požadavky odběratelů dobře připravit,“ představuje téma své případové studie Principal Consultant.

Příspěvek, který přednese na Logistics Ride 2020 nazval Mít tak víc času aneb zákazník nepočká. „Předpověď poptávky nikdy nebude přesná, neexistuje univerzální vzorec, který pomůže všem položkám ve všech odvětvích, ale vždy je možné ji zpřesnit... Využití předpovědi pro nákup zboží nebo materiálu je jen začátek. Přijďte se inspirovat, jak lze předpověď zpřesnit a využít pro vyšší konkurenceschopnost a spokojenějšího zákazníka, který tak nerad čeká,“ zve Pavel Černý.

V logistice vidí příležitost realizovat přání zákazníků. Nejvíc ho těší, když s odstupem času zavolá klient s tím, že firmou zavedené metody a procesy fungují a skutečně přinášejí své ovoce na všech úrovních. „Aktuálně připravujeme další implementační projekt S&OP procesu,“ prozrazuje.

Na otázku, čím se baví po práci, bez váhání odpovídá: „Rodinnou turistikou. A občas rád hledám golfové míčky na hřišti.“

CIT Services EU s.r.o. je ryze česká inženýrská společnost. Od roku 2012 pomáhá významným klientům v růstu a dosažení stanovených cílů. Specializuje se na oblast vývoje, testování a inovací pro automobilový průmysl.

Koupit jízdenku na Logistics Ride 2020